wtorek, 31 sierpnia 2010

Blog Day! Dziś dzień blogów!

O Naszym dniu, poinformowała mnie Agnieszka z Piegowatych Myśli:) Idea bardzo mi się spodobała, więc szybciutko spieszę, aby zdążyć uczcić Dzień Blogów jak należy:) i cytuję zasady za Agnieszką:

“Przez jeden dzień - 31 sierpnia - blogerzy z całego świata publikują notkę polecającą 5 innych blogów, najlepiej gdy są to blogi o innej tematyce, z innej kultury. Tego dnia czytelnicy bloga, będą krążyć po sieci i odkrywać nowe, nieznane blogi ciesząc się z odkrycia nowych ciekawych blogów i blogerów” (cytat ze strony BlogDay).


Oficjalne zasady wyglądają następująco:
Znajdź 5 blogów, które Tobie wydają się interesujące.
Powiadom 5 innych blogerów, że zapraszasz ich do zabawy w BlogDay 2010.
Napisz krótki opis polecanych blogów i zamieść link do nich.
Opublikuj wpis w BlogDay (31 sierpnia).
I użyj tagów BlogDay - link: http://technorati.com/tag/blogday2010 oraz linku do oficjalnej strony BlogDay:http://www.blogday.org

Wybrane przeze mnie blogi to: 

A point of view  zachwycające zdjęcia pełne niezwykłych emocji, zatrzymują chwile najbardziej ulotne i bezcenne;

Kuchnia pełna Tymianka wspaniała wrażliwość i zawsze wydaje mi się, że świat tam zatrzymał się w miejscu, w najpiękniejszym momencie 

Emma w podróży niezwykłe zdjęcia i wspaniałe relacje z odległych Chin, dzięki Emmie inaczej patrzę na ten kraj 

Moje zielone wzgórze podziwiam niezwykłe zdolności i talent gospodyni tego bloga, Ani  z zielonego wzgórza:)

Różne moje rzeczy odkryłam całkiem niedawno, mimo iż kulinarne poczynania LiDki podziwiam od dawna na jej innym blogu, tu zobaczycie na jakie cuda ją jeszcze stać! 

Do wzięcia udziału w BlogDay zapraszam następujące osoby: 

7 komentarzy :

  1. :) i pomyśleć ile jeszcze ciekawych ludzi do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak Agnieszko! Czasami jak mnie wciągnie , to mogłabym bez końca buszować po tych blogach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dziękuję za Twoje zaproszenie.
    Tak szybko przygotowywałam post,jak nigdy!
    Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amber, cieszę się, że zdążyłaś:) To był nie tylko najszybszy, ale w moim wypadku zdecydowanie NAJKRÓTSZY post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anno, dziekuję bardzo. Cieszę się, że różne moję rzeczy przypadły Ci do gustu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. No i nie zdążyłam.
    Zajrzałam dzisiaj do siebie na bloga a tu taka niespodzianka. Anno bardzo Ci dziękuję i tak jak już napisałam u siebie mam nadzieję, że kiedyś jeszcze dasz mi szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ominął mnie taki dzień i takie cudowne wyróżnienie... Dziękuję bardzo, jest mi szalenie miło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu :)

Drukuj przepis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails